torstai 10. maaliskuuta 2011

Brasil y Uruguay nos llaman ! ~

Huomenna klo 23:00 suunnataan Maxin kanssa nokat kohti Buenos Airesia! Vietetään siellä näillä näkymin viis päivää ja käydään muun muassa ...

... Parque de la Costan huvipuistossa ...

... Temaiken -eläintarhassa ...

... Parque Palermossa ja sen isossa observatoriossa ...

... ja kuuluisassa La Bocassa, ofc !

Airesista matka jatkuuki lautalla Rio de la Platan yli Uruguayn pääkaupunkiin Montevideoon! Siellä vietetään ehkä pari päivää ja lähetään sitte Uruguayn rannikkoa pitkin pohjoseen, ylitetään Brasilian raja ja jatketaan rantareittiä Florianopolisin, Angra dos Reisin (http://pixdaus.com/pics/1280312435QwkXXsu.jpg ♥ ) ja muiden ihanien paratiisikaupunkien läpi! Päämääränä meillä kuitenkin on Etelä-Amerikan mahtavin kaupunki, nimittäin Rio de Janeiro. Rio Rio Rio ... Oon ihan brasiliahuuruissa täällä D: 
Riossa on tarkotus viettää muutama päivä ja jatkaa sitte São Paulon kautta Iguazún putouksille ja sieltä sit takas Córdobaan! Mulla kotiinlähtö 29.5. ja reissun pitäs kestää max. 2 kuukautta, eli kun palataan nii mulla on enää muutama viikko aikaa ennen Suomeentuloa.. Äh, en osaa yhtään aatella tota, enkä haluukaan! Se on sit sen ajan murhe, nyt nautin :)


Day 02 - Your least favorite song

Patito Feo - Tango Lloron 


Mä oikeesti viel tapan jonku tän biisin takia.. Vihaan täs kaikkea, KAIKKEA D: toi ton muijan ääni on ihan saakelin ärsyttävä ja lyriikatki suoraan sanonko mistä .

"Vauuuu tytöt, mä tuun ihan hulluks,
kun mietin sitä tyhmää
joka tuli discossa ja sano mulle takaa päin
[Hei mimmi oot kuuma]
Sit mä käännyin ympäri ja näin sen siinä,
se oli laiha, pitkä ja tukka sekasin
Se tarttu mua kädestä kohteliaasti
ja sano, baby, mennään tanssimaan

Se kuvitteli et mä oon ihan helppo tyttö,
mä kysyin iteltäni mitä tää man tekee?????
Se katto mua silmiin se halus suudella mua,
mä pistin poikki heti ja sanoin et antaa vetääääh
Se rukoili multa anteeks tosi epätoivosena
ja mä sanoin sille: häivy ääliö!
Se pyys multa toista mahdollisuutta,
hyvä ettei alkanu poraamaan [hahahahahahahahah (ilkeetä noitanaurua)]"

Ja kyseessä on siis biisi lastenohjelmasta. Et näin täällä :S

2 kommenttia:

  1. Heyy, mäkin oon lähössä ens vuodeksi argentinaan STS:n kautta :) Jos saisin kysyy ni miten STS on siel suunnas sun mielest toiminu ?

    Ja meille sanattiin että STS argentiinalaiset palaa vast heinäkuun alussa :o ?

    Ja btw toi sun matkas kuulostaa aivan ihanalta, pidä hauskaa, nauti =) !

    VastaaPoista
  2. Holhola! Hyvin on toiminu, ei mitään ongelmaa! Se vaan, et STS ei oo olemassa tääl Argentiinan päässä, vaan tääl me vaihtarit ollaan semmosen järjestön vastuulla ku COINED :)

    Vaihtarit saa vähän ite päätellä millon lähtee, et esimerkiks mun paras vaihtarikaveri Maria Ruotsista lähti takas Ruotsiin jo kuukaus sitten.. Samoin yks vaihtari Hollannista lähtee 10 päivän päästä ja Thomas Norjasta toukokuun alussa. Toisaalta taas mun toinen paras vaihtarikaveri norjalainen Chris pidentää vuottaan elokuun loppuun koska sil on tääl argentiinalainen tyttöystävä :) mä halusin lähtee tos kesäkuun alus veks ku haluun vietää kesälomat Suomes, haha :D

    Muuuuuchisimas gracias, sulle tulee kans tosi upee vuosi! Vas a divertirte ;)

    VastaaPoista