torstai 19. toukokuuta 2011

MAÑANA MIS 18 ♥♥♥

Huomenna mustaki tulee 18vee jeeeeeeeeeeeeeeeei! Pitäs mennä ulos mut oon flunssassa taas vaihteeks (tack Córdoban 5-30C vaihtelevat säät) mut enköhän mä huomiseks parane jo ihan tarpeeks : )

Ens sunnuntaina enää viikko Argentiinassa ja sit nokka kohti Suomea.. Kauheen sekavat fiilikset! Jännä miten ihminen oikeesti voi luoda itelleen elämän ihan tyhjän päälle, ihan tyhjästä. Tuntuu oudolta palata johonki toiseen elämään, eriin mitä oon eläny nyt melkeen vuoden ajan.





Siinä pari kuvaa Piposta, Maxin tädin koirasta joka on IHANA ! Tulee oma koira mieleen :) ja sit Maxin kanssa käytii syömässä locroa, joka on tosi perinteinen argentiinalainen ruoka. Ja ravintola oli tosi symppis!

Oon nyt päättäny nauttii nää vikat viikot täysillä ja joo voisin mennä nytki vaik suihkuun (kello yli puolenpäivän) et pääsisin sängyst ylös ja ulkoilmaan..

Day 05 - A song that reminds you of someone


Kuinka kana sanoo?





Jjjooooooo kiva :---------------DDD tosiaan paras kaverini on ihana ja meil on hiukan vajaat jutut :D tulee kesä mieleen tosta biisistä!

3 kommenttia:

  1. Oikein paljon onnee :) Ja turvallista kotimatkaa tänne Suomeeen, varmaan jänskättää ihan kivasti!

    VastaaPoista
  2. millanen tää sun uusi perhe on kun et oo oikein siitä sanonu mitään? :)
    ja kuinka meinaatte jatkaa maxin kanssa suhdetta kun palaat suomeen?

    VastaaPoista
  3. Kiitti paljon! Mun uuteen perheeseen kuuluu vaan äiti ja jenkkiläinen vaihtarisisko, tosin aikasemmin oli kans ihana itävaltalainen vaihtari mut se lähti jo ajat sitte :/ Maxi tulee Suomeen elokuussa ;)

    VastaaPoista