lauantai 12. marraskuuta 2011

IKÄVÄ

Voi että miten mun taas tekis mieli lähtee tien päälle! Kamala hinku matkustamaan, tuntuu etten vaan millään jaksais pysyy paikoillani! Oon jutellu paljon mun argentiinalaisten kavereiden kanssa facebookissa ja katellu niiden kesäkuvia pursuavia kansioita ja ääh. Argentiinassa on just alkukesä parhaimmillaan, ei vielä liian kuuma mut tarpeeks lämmin et voi hillua pelkät biksut päällä :) Maxilla on kans pientä haikailua päällä ja monesti yhdessä mietitään Argentiinan kesää; tirisevää asadoa joen rannalla, välillä voi pulahtaa nopeesti uimaan ja juodaan kylmää kokista tai olutta ja kuunnellaan cuartetoa.. Aiai mikä ikävä!




8 kommenttia:

  1. miten päätitte jäädä suomeen "asumaan"/oleskelemaan, valitettavasti olen uusi tuttavuus bloginkanssa ja jäänyt vähän epäselväksi = kun kuitenki kaipaatte näköjään molemmat argenttiinaan

    VastaaPoista
  2. Sen takia kun mun pitää suorittaa lukio täällä loppuun :/ ja Maxi pyrkii nyt Perhoon ravintola-alaa opiskelemaan ja se kestää 2 vuotta, mut ehkä sit sen jälkeen lähetään reissuun! :)

    VastaaPoista
  3. Nää sun kuvat on aivan tajuttoman ihania! Ja sit toi sun banneri on todella kaunis! (:

    VastaaPoista
  4. Ensimmästä kertaa luen blogiasi. Kaipuu Argentiinaan kuulostaa tutulta :) Itsellä argentiinalainen mies, ollaan asuttu Suomessa nyt 6 vuotta ja meillä on kaksi lasta. Tavattiin Argentiinassa kun olin siellä vaihdossa. Hyvää jatkoa toivotan teille! -Mari-

    VastaaPoista
  5. Tänne näemmä eksyy porukkaa aina välillä. Tulin Cordobaan viime keskiviikkona ja äsken Googlasin sanan "el finde" (koitin selvittää ymmärtääkö ne sen täällä) ja sun blogi oli ekana osumista. Kaupunki on vielä melkoinen mysteeri ja sosiaalisen verkon luominen vähän tahimista, perussettiä uudessa paikassa. Täytyy katsella jos täältä blogista löytyy jotain kivaa ideaa :)

    VastaaPoista