torstai 7. lokakuuta 2010

Seikkailuviikonloppu!

Sellanen olis nyt edessä! Eli siis perjantaina, heti ku Maxi on päässy töistä kotiin, napataan rinkat ja suunnataan junalla kohti sierroja ja luoteis-córdobassa sijaitsevaa Capilla del Montea! Ei täst saa kunnollista postausta vääntämälläkään, mut oli vaan pakko hehkuttaa, oon niin innoissani :DD mennään siis telttailemaan koko viikonlopuks, voidaan kuulemma käydä uimassa jossain joessa ja vaikka mitä.. Amo esos momentos RE lindos!


Muuten menee samaa rataa ku ennenkin, pientä matalalentoa ja fiilisten vaihtelua :| koulu on alkanu kyllä ihan tosissaan nyppimään, ei koskaan tehä mitään enkä koskaan ymmärrä mitään eikä mulle koskaan selitetä mitään.. Ja silti tosta "ei mitään":stä mun piti pulittaa se 300 pesoa! Kyl vähemmästäki nyppii D: lisäks luokalla on suomeks sanottuna muutamia älyttömiä ihmisperseitä, mut kai tää täst ku espanja alkaa sujuu paremmin ja ymmärrän keskusteluja enempi :/ mut perjantaina Capilla del Monte!!

4 kommenttia:

  1. Mitenkäs olisi tuon kielen käytön kanssa...aikamoisia sanoja "ihmisp..." huh...no nyt varmaankin suomalaisen koulusysteemin ja vaatimustason arvostus nousee..
    Muistapa seikkailla ilolla mutta myös JÄRJELLÄ:)
    ...taas äitmäinen kommentti...viestitellään:):)

    VastaaPoista
  2. Moikka! Loysin tan sun blogis vaihtarifoorumin kautta ja olen sita nyt jonkin aikaa lueskellut. Sun elama vaikuttaa oikein kivalta siella Argentiinassa! Itse olen talla hetkella vaihtarina Uudessa-Seelannissa ja vuoteni taalla lahenee loppuaan. Voisin sanoa, etta mun vuosi on ollut aika vaikea ja vakisinkin tuntee kateutta lukeessaan etenkin kivoista hostperheista... Mullakin oli samanlainen kulttuurishokkivaihe alussa, ja mikaan ei oikein huvittanut. Kylla se siita ohi menee! Pidat vaan ittes kiireisena. :) Olen suunnitellut etta jos voisin mitenkaan menna vaikka kesavaihtoon viela, voisin menna johonkin lattarimaahan. Argentiina kuullostaa oikein kivalta.

    VastaaPoista
  3. Mitämitä, ootko enää edes elossa kun ei kuulu mittään? :( :O

    VastaaPoista
  4. hahah kuullosta ilkeelta mutta taytyy myontaa etta oli kiva kuulla etta jollain muullaki tuntuu just samalta ku mulla! :D nimittain en tajua monesti yhtaan mitaan ja oon pihalla ja potuttaa!! kuullostaa vaan niin ihanalta tuo sun elama siella, mutta se on just varmasti ykski syy etta monesti kirjottaa aina niista parhaimmista hetkista.. ihanaa etelan reissua sulle :)

    VastaaPoista