lauantai 24. syyskuuta 2011

Ikävä iskee

Vaikka kaikki on sinänsä super hyvin ja Maxi on tääl ja kaikkee, nii joskus iskee vaan ihan kauhee ikävä. Nyt Argentiinas alkaa just kevät ja koht kesäloma ja on tosi inhottava fiilis ku kaikki kaverit kulkee jo biksut päällä ja lilluu uima-altaissa ja tänne tulee syksy ja koulu painaa päälle! En tykkää yhtään :(

Lisäks on jotenki inhottava fiilis olla Helsingissä, kaikki on nii erilaista.. En voi kuvitella miltä tuntuis jos asuisin jossain maalla, se ois jo LIIAN erilaista Córdoban 2 miljoonan asukkaan meininkiin verrattuna :/ musta tuntuu et jos oisin ollu vaihtarina jossain Euroopan maassa, nii tää ei ois näin vaikeeta koska kulttuuriero ois paljon pienempi ja muutenki vaihtomaa ois paljon lähempänä. Mun koulussa on yks tyttö joka oli viime vuonna vaihtarina Briteissä ja se kerto just miten se oli toissaviikonloppuna käyny siel halpalennolla, nähny hostperhettä ja vaihtarikaupungin.. Mä en voi kuvitella et pääsisin tolleen vaan yhtäkkii takas Córdobaan, sinne on 35 tunnin matkustus! 

JA sitä vielä et 11-12 vaihtareiden blogien lukeminen EI AUTA YHTÄÄN mut en vaa voi olla lukematta hehe. Oon kauheen kade ja sanon vaa kaikille et nauttikaa ihan oikeesti ku se kestää loppujen lopuks nii vähän aikaa :(






5 kommenttia:

  1. hihii mä nautin jo etukäteen, oon nimittäin lähössä 12-13 lukuvuodeks argentiinaan! :)) jännittää jo nyt, mutta oon samalla ihan älyttömän innoissani!

    VastaaPoista
  2. mulla tuli niin ikävä Córdobaa noista sun kuvista.. :)

    VastaaPoista
  3. Eve, you lucky bastard! Hahah, mucha suerte! :)
    Annika, joo äläpä :/ haluun haluun haluuun takas

    VastaaPoista
  4. täälä on kyllä kivaa vaikken argentiinassa ookkaan vaan espanjassa :--D huii toisaalta on ikävä kotiin ja on rasittavaa olla jatkuvasti se, joka ei tajua jolle pitää toistaa KAIKKI 686706 kertaa, mutta toisaalta on mahtavaa että olen ihanassa kaupungissa, jossa on kivoja ja avuliaita ihmisiä ja että ylipäätään ymmärrän edes osan, mitä nämä puhuu:) Tuntuu muuten, että kun kaveri on saksassa, niin että se on jotenkin paljon lähempänä suomea muutenki ku vaan kartalla, täällä on kaikki niin erilaista.

    nämä ekat päivät on ollu kyllä mahtavia ja raskaita. Millon susta tuntu, että arki on "normaalia" argentiinassa, kauan siihen meni?

    besitoooos:)

    VastaaPoista
  5. Sunna, en oikee osaa sanoo millon :D sit ku uskals mennä jääkaapille ja syödä kaikki keksit purkista suuttumisen uhallaki ;) ehkä sillon joskus lokakuussa (lähin siis heinäkuussa).

    VastaaPoista