sunnuntai 30. lokakuuta 2011

Ocho cosas de Rosita .

Sain Riinalta tämmösen tunnustuksen, kiitos Riina! Aattelin nyt tehä sen vaik pitäiskin olla lukemassa Työmiehen vaimoa huomista äikäntuntia varten.. :D:

Tunnustuksen saaneen pitää:
1. Kiittää tunnustuksen antajaa
2. Antaa ilmoitus kahdeksalle blogaajalle
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään

1. Rakastan meksikolaista ja italialaista ruokaa enkä tulis toimeen ilmas tacoja ja ravioleja!
2. Mun vaihtovuoden vois rehellisesti kiteyttää näihin: kuumat kesäyöt, kylmä olut ja suolapähkinät.
3. Lässytän aina mun koiralle ja keksin sille ties mitä nimityksiä, "piipa", "söpöli" ja "tuuttiiii" nyt ihan vaan esimerkkeinä..
4. Rakastan historiaa ja toivoisin, et mulla ois sitä joka päivä.
5. Käyn kuvataidelukiota, mutten oikeesti tajuu taiteesta mitään ja pidän monia mun lukiolaisia ihan pimeinä enkä tykkää niist ollenkaan.
6. Sain vähän aikaa sitten lopetettua melkeen 10 vuotta jatkuneen kynsien pureskelun!
7. Laulan kuulemma tosi hyvin ja oon itsekin sitä mieltä. Ollaankin Maxin kanssa mietitty että se nappaa kitaran ja mennään kadunkulmaan musisoimaan!
8. En vois elää ilman matkustamista ja yks mun suurimmista unelmista on viettää yö taivasalla pienessä tiibetiläisessä kylässä.


7 kommenttia:

  1. mun kavereiden mielestä laulan kanssa hyvin, mutten ite aina oo niin vakuuttunu.. ihanaa, että joillain on itseluottamusta!

    ja miten romanttista, että oot löytäny sun poikaystävän tolleen :)

    http://kaisisblog.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. No mun mielestä kuulostan ihan ok:lta, mut sit ku kuuntelen sitä joltain videolta tms. nii kuulostani han eriltä! Mut kiitti tosi paljon :)

    VastaaPoista
  3. nää kaikki kuvat ja toi banneri.. ihania ! o:


    annirau.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Too bas I dont understand a word I wonder What this place is.
    Xxx
    Lorna

    HTTP://lornasharp.blogspot.com

    VastaaPoista