maanantai 6. kesäkuuta 2011

Suomi Suomi Suomi

Viikko Suomessa takana ja fiilikset super ristiriitaset! Toisaalta on tosi kiva olla täällä, oli ihanaa nähä kavereita ja vähän kaikkee, mut tuntuu et tää ois jonkun toisen elämä ja et joku aamu mä vaan heräisin Córdobasta. Ikävä Argentiinaan on KAMALA, mut mun tajuntaan ei oo viel iskeny etten tosiaan oo palaamassa sinne vähään aikaan, koska kaikki tää suomielämä tuntuu nii epätodelliselta.. Täs mul on vieressä läjä karttoja Brasiliasta, Uruguaysta, Patagoniasta, Iguazusta, Córdoban sierroilta ja niiden kattominen tuntuu tosi oudolta! Ehk vaikeinta on se, et tääl kaikki on ihan samalla tavalla ku sillon ku lähin, mut mä oon muuttunu. Suomi, mä rakastan sua ja sä oot ihana maa, mut nyt vaan tuntuu et mä en tosiaankaan kuulu tänne.

Leeeeeevi ♥



No llores por mi Argentina,
mi alma esta contigo
mi vida entera
te la dedico
más no te alejes, te necesito .

VIVA LA ARGENTINA!

5 kommenttia:

  1. Ääää voi ei! Mä oonki vähä kuullu et vaihtarivuoden jälkeen tosi monella on tollanen olo. Useimmilla se lähtee ajan kanssa pois mutta joillain ei ollenkaan. Mun tosi moni kaveri on ollu vaihtarina, mut ite en. Ja täällä suunnassa samat fiilikset, suomi ei oo se paikka missä haluaa olla koko loppu elämää. Aika kauheeta :D Mut kuitenkin, vielä ei oo kiire mihinkää! On aikaa matkustella ja kierrellä maailmaa;)!

    VastaaPoista
  2. Itse asun Buenos Airesissa. Tyttoni meni vaihtariksi Saksaan. Itki suunnilleen kuukauden, kun tuli takaisin. Siita on jo kauan ja ihan hyvin on mennyt, maailmaa on nahnyt, ja hyva ammatti, ja monta kaveria Saksassa. Taallakin kayneet, kylla se siita vahitellen...................

    VastaaPoista
  3. Jatka kirjottelemista! Se helpottaa! Olisipa minullakin ollut sama mahdollisuus aikoinani!
    Niin, se paivakirja.............

    VastaaPoista
  4. Mulla oli aivan samat fiilikset paluun jälkeen ja Argentiinan jälkeinen syksy Suomessa oli vaikein ikinä. Mutta sanonta kuuluu, että "La vida de los humanos tiene dos partes. La de antes de viajar a la Argentina y la de después. El que va, ya no vuelve, porque aunque vuelva, queda atrapado allí para siempre." Se on mun mielestä tosi osuva! ;)
    Kyllä se siitä pikkuhiljaa helpottaa.. varsinkin jos tai kun pääset joskus takasin Argentiinaan käymään. :)

    VastaaPoista
  5. Annikka: Siina kay sitten niin etta jaa keskelle Atlanttia, eika sekaan oo kivaa!

    VastaaPoista