perjantai 30. heinäkuuta 2010

Conoces reaggaeton?

Reggaeton on yks Argentiinan kovimpia juttuja Panamericanon lisäks. Kaikki kuuntelee sitä ja kaikki osaa kaikki mahdolliset reggaeton-tanssit vaik inhois koko genree (Maxi hyvä esimerkki tästä haha :D) !

Arcangel - Soy una Gargola



Lisäks Córdoba on ihan mieletön kaupunki. Se on iso, se on meluisa, se on likanen ja sekava, mut rakastan sitä! Joka aamu mennään Melun kanssa bussilla kouluun kaupungin halki ja on mieletön fiilis nähä kaikki hedelmäkojut, latinot, palmut ja leikkikentät aamuhämärässä.. Me encanta esta ciudad, es mi ciudad =)





Olin tänään niin kipee etten päässy ees kouluun :( lisäks näiden kissanpentu häiritsi mua koko yön ku se kiipeili mun sänkyyn ja alas, puri mun jalkoja ja piti karmeeta mekkalaa.. Voisin täs vetästä burgerin naamaan ja painuu nukkumaan :D

ps. Maxi leikkaa kynsiään ja laulaa "I feel pretty, so pretty, so pretty and pretty and gaaaay!" :DDDD
pps. en osaa tehä muita ku tälläsiä turhia postauksia..


4 kommenttia:

  1. Oon tosi kateellinen sulle että oot päässy sinne Argentinaan! Se on yks lempipaikoistani ja oon aina halunnut päästä käymään siellä!
    Mutta kiva että edes joku pääsee:)ja pidä hauskaa!
    Arcangel - Para Que La Pases Bien !<3

    VastaaPoista
  2. Muchas gracias! Joo tää on ihan mieletön maa, oon tosi onnellinen et pääsin tänne :D tääl on vaikee olla pitämättä hauskaa kun koko ajan on kaikkia fiestoja :DD
    Arcangel es el mejor!♥

    VastaaPoista
  3. Laita joku postaus perheestä ja kuviakin niistä, olisi tosi kiva nähdä!

    VastaaPoista
  4. Joo täytyy yrittää, oon vaan nii huono ottaa kuvia yhtään mistään :DD

    VastaaPoista