lauantai 10. heinäkuuta 2010

Mi familia es el mejor y el último sabado en Finlandia

Päivät ne vaan vähenee ja vähenee ja suomiaika vilisee silmien edestä; 6 päivää lähtöön. Oon yrittäny ottaa kaiken irti Suomesta nyt viimesten päivien aikana, mut nyt on jo hirveen vaikeeta työntää vaihtoasioita mielestä. Nii paljon ajateltavaa ja niin paljon tehtävää..

No, tänää olin joka tapauksessa mun ihanan lamppu parhaan kaverin LIKE 4EVAHH Noomin kanssa Hietsussa ja ihonväri muuttu taas astetta tummemmaks.. Eli muistutan yhä vähemmän sitä lumenvalkoista pohjolan neitoa, jonka noi argentinot aattelee mun olevan :DD

Iloinen rubiikinkuutionräpeltäjähän se siinä.. :D


Hietaniemen rantaan,
hiekka kohtaa varpaat
Lokkikin jo nauraa,
nyt on huvi halpaa
On syksy vielä kaukana,
ei syytä huoleen
Tunnen, olen nuorempi
kuin moneen vuoteen

Miten ihmeessä sitä oikeesti nauttii enemmän joka hetkestä nyt kun tietää, et hetket Suomessa on vähissä? Yritän repii jotain irti ihan kaikesta; siitä et käytän koiran ulkona, syön Saarioisten makaroonilaatikkoa, meikkaan omassa pienessä vessassani, nään kavereita, katon jotain keskiajalle sijottuvaa nyyhkyleffaa mamman kaa, istun autossa ja kuuntelen iskän manailuja punasista valoista ja vanhoista kuskeista, istun täs omalla sinisellä tuolillani dataamassa.. Tää on hirmu väsyttävää ja oikeestaan haluisin vaan et odotus ois ohi ja pääsisin jo lähtemään!

Onneks mun hostperhe on ihan hirmu ihana. Maxi juttelee mun kanssa usein fb:ssä ja lähettelee s-postia, jossa se kertoo miten kaikki oottaa hirveesti et tulisin jo! Ne kyselee tosi paljon musta, mun kavereista, perheestä, Suomesta, mun elämästä.. ihan kaikesta! Paras oli kyllä ku kysyin Maxilta et tietääkse ees missä Suomi sijaitsee, niin tämä tykitti heti että "In Skandinavia ofc and I love Lordi!!" :DDD no, onneks poltin mun tekemälle suomimusiikkia-cd:lle Hard Rock Hallelujahin.. Kerron noist mun tulijaisist sit vähän myöhemmin, kunhan ensin saan ne valmiiks ;)

Täs viel vähän kuvia mun perheestä, Macarenaki (jonka kuvaa mul ei viime postaukses ollu) löytyy:

Maxi ja sen kaveri

Pikkusisarukset Andrea ja Nicolas (muistin nimet hehhee)

Maxi, mama Marisa takana, Mel oikealla ja edessä Macarena
(sanotaan Macuks)

Oon myös s-postaillu yhen Essin kaa, joka on ollu vaihtarina Córdoban provinssissa, pikkukaupunki James Craikissa, ja oli tosi kiva lukee sen meiliä, jossa se kehu Córdoban maasta taivaaseen ja sano, et tuun rakastamaan sielläoloa ja et sen kulttuuri on jotain aivan mahtavaa ja mukaansatempaavaa! Arvatkaa vaan onko tommosen viestin luettuaan pikkasen pilvilinnoissa.. :D mut silti Suomea tulee hirmu ikävä :(

Et tämmöstä tunteilua tällä kertaa, meikä kuittaa ja menee nukkumaan (kerään jo voimia sille tolkuttomalle aikaerokielikulttuuri-väsymykselle, joka viikon päästä koittaa..

ps. ihanaa kun kädet haisee pitkästä aikaa aurinkorasvalle =)

4 kommenttia:

  1. Maxi<33333333333333333333333333333333333333 kerro sille terkkuja et suomitytöt tykkää siitä! :DDDD ja muutenki hei voi oon niin kateellinen et pääset lähtee nii pian, mieti nyt ku mulla on vielä 46 yötä ja se tuntuu niinku ikuisuuudelta.... ah en malta odottaa sun postauksia argentiinasta! :)

    VastaaPoista
  2. VITSIT ENÄÄ KUUS PÄIVÄÄ!! Ihan sika vähän, en osaa ees kuvitella, et lähtisin noi pia :o kaikki vaa ni keske vaik toisaalt haluisin kyl jo iha sikana lähteä! :) ja onnee hei tosi paljon perheestäki, kuulostaa ihanalta!

    VastaaPoista
  3. mua alkaa jännittään sun puolestakin ! Voi että,sä oot jo kait ensviikolla tähän aikaan argentiinassa,oioi!
    Toivottavasti sulla ei tule suurta ns.kulttuurishokkia ! :")
    mutta, kuitenkin hyvää matkaa ja onnea vuodelle!
    Ootan ihan fiiliksissäni postauksiasi sieltä argentiinasta!

    ps.Ihana nimi Macarena,tulee mieleen se tanssi !! :"DD

    VastaaPoista
  4. Emilia, hahah no totta kai, voin espantaa kaikki noi edellisen postauksen "SUN VELI ON IHANA"-kommentit ja antaa ne Maxille sydämenmuotoses kortissa :DD 46 yötä voi tuntuu ikuisuudelta mut ei se oo, aika menee hirveen nopeesti! Rupesin just kelaamaan et sitte ku sä lähet nii mähän oon ollu Argentiinassa jo kuukauden.. Apuaa
    Julia, joo niimpä, nyt enää viis! Ja kiitos, munki mielestä toi perhe on ihan mieletön =)
    Roosa, joo ens viikolla tähän aikaan oon orientaatioleirillä Villa Maríassa.. Mäki toivon ettei tulis kulttuurishokkia, toi perhe vaikuttaa nii kivalle etten usko ainakaan niiden takii angstaavani :D kiitos hirmusti ja yritän postata jotain löpinää mahollisimman nopeesti heti ku pääsen Argentiinaan!

    VastaaPoista