sunnuntai 25. heinäkuuta 2010

Cuesta Blanca ja hostperhe!

On tapahtunu nii hirveesti etten tiiä mitä kirjottaisin! Tulin eilen hostperheeseen, nää on hirmukivoja ja Maxi yhtä komee ku kuvissa :D nukuin viime yönä varmaan 11 tuntia.. Tänään käytiin maman kaupoissa (niit on tosi monta) ja tapasin ihan liikaa ihmisiä! Kaikki kysy et eiks mul oo kylmä ku mul oli vaan villapaita ja verkkarit (ulkona 15 astetta..), onks Suomes kylmä ja ihmetteli miten nätti oon ja et minä Maxi oltais tosi hyvä pari lmao :D käytiin sit Maxin kaa kiertelee Córdobas (ku kaikki muut oli siis koulussa) ja tääl on ihan mielettömiä kirkkoja! Too bad mulla ei ollu kameraa mukana :(

Hotel 12 de Enero

Joka tapaukses, pari päivää sitten käytiin Cuesta Blancassa semmosella retkellä tosi upeelle padolle! Cuesta Blancan maisemat oli ihan mielettömät.. Ja oli kuuma! Aamulla oli hirmu kylmä, mut päivän mittaan alko lämmetä tosi paljon ja hups vaan, kaikki oli t-paidoissa :D jo pelkkä matka padolle oli mahtava, sierrat ja kämäset talot oli just sitä Argentiinaa jota olin oottanutki näkeväni..

Thomas is da gangsta :D

Mut matkan varrella näky ihan hirveesti kodittomia koiria! Ne oli tosi laihoja, yhellä paisto luut nii paljon, et se oli kirjaimellisesti pelkkää luuta ja nahkaa :( tuli hirveen surullinen olo, varsinki ku kaikki vaan kaveli sen ohi/otti kuvia siita (vaihdoin konetta nii ei oo aa:ta eika oo:ta :D). 

Joka tapaukses, paastiin perille sitte puolen tunnin kavelyn jalkeen, ja nakymat oli kyl matkan arvoset! Arsyttaa ku ei oo koskaan aikaa teha kunnon postauksia, nytki oon Emin koneella ja pitas koht lahtee jonkun Lucaksen synttarifiestaan.. 

Tanaan kaytiin kaupoissa ja syomassa en tiia kenen luona, mut sain siel tutustua cordobalaiseen tanssiin cuartetoon :D olin varmaan ihan surkee ja tanssiparina muutaman pomelovodkan ottanu mies, mut oli kyl hauskaa! Maxi ja Emi tanssi Thrilleria ja en oo kyl vahaan aikaan nauranu nii paljon..

Mut tas on kuitenki pari kuvaa Cuesta Blancan matkan varrelta =)

2 kommenttia:

  1. Kaikki kuulostaa sulla niin ihanalta. Miten kieli on lähtenyt sujumaan? :) Oon niin kade sulle, koska ittekkin haluisin olla jo Amerikassa, mut mun pitää viel odottaa ehkä jopa yli kuukaus =(

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Joo, tääl menee kaikki tosi hyvin, oon iteki yllättyny :D kieli vähän takussa kyl viel, mut eiköhä se siit lähe.. Nauti suomiajasta, tääl sitä sit alkaa arvostaa enemmän!

    VastaaPoista